Internet jest synonimem naszych czasów. Wszyscy
analitycy i wizjonerzy są co do jednego zgodni - nie ma już od niego odwrotu.
Andy Grove - prezes firmy Intel twierdzi nawet, że za pięć
lat firma, która nie będzie istnieć w internecie, nie będzie istnieć w ogóle.
Czy tak będzie? Trudno powiedzieć. Myślę jednak, że z całą pewnością firma taka
będzie daleko za konkurencją, która będzie działać w internecie.
Czy w takim razie powinniśmy wszyscy rzucić się do oferowania
usług w internecie?
Wejście takie powinno odbywać się stopniowo. Chociaż obserwujemy ostatnio duży
boom na działalność w internecie, portale "rosną" jak grzyby po deszczu,
to musimy sobie zdawać sprawę, że są to duże inwestycje, z których zysk pojawi
się dopiero po kilku (2-3?) latach. Niewiele jest firm, które mogą sobie pozwolić
na tak duże inwestycje.
Jednak firmy, które kilka lat temu zainwestowały w internet, osiągnęły wzrost
wartości nawet kilkusetkrotny. Internet okazał się najlepszą inwestycją końca
wieku XX. Obecnie, ze względu właśnie na "boom internetowy", trzeba inwestować
o wiele większe środki, niż kilka lat temu, by móc wskoczyć do czołówki.
Czy w takim razie mamy czekać?
Zdecydowanie nie. Kto się spoźni do tego coraz szybciej
ruszającego pociągu, nie zdoła już do niego wsiąść. Prędkość będzie zbyt
duża, by można było bezpiecznie do niego wskoczyć. Dlatego trzeba jak najszybciej
wsiąść na stacji, choćby na razie tylko na korytarz; będziemy w środku i możemy
podążać w kierunku przedziałów pierwszej klasy.
Wydaje Ci się, że Twoja firma działa w takiej branży, że
nie potrzebuje "być" w internecie? Czy uważasz, że masz tylu klientów,
że nie potrzebujesz "mieć" strony WWW?
Jeśli tak, to jesteś w błędzie. Jak już wspomniałem
wcześniej, za kilka lat wszyscy będziemy w internecie. Już dzisiaj nawet producenci
AGD tak jak Whirpool łączą się z firmami nowych technologii, by tworzyć
"inteligentne" urządzenia, jak np. mikrofalówka czy lodówka, która będzie pilnowała
Twoich zapasów, we właściwym momencie poinformuje, że brakuje Ci określonych
produktów, a jeśli będziesz chciał, połączy się z najbliższym supermarketem
internetowym i zamówi potrzebne rzeczy. General Motors nie tylko zaczyna
sprzedawać samochody przez internet, ale pracuje też nad tym, żeby każdy nowy
samochód tej firmy był "esamochodem", czyli samochodem z bezprzewodowym
połączeniem z internetem.
Dlatego nie czekaj, wskakuj!
Jak to zrobić?
Otóż musimy zrobić pierwszy krok - zaistnieć statycznie w internecie. Co to
znaczy? Otóż chodzi o firmową witrynę WWW. Nie wszystkich stać na tworzenie
od razu osobnego działu zajmującego się tworzeniem i utrzymywaniem firmowej
witryny. Nasze strony nie powinny też być czystym przeniesieniem folderów firmowych
do internetu, bo cóż miałoby skłonić klientów do ich oglądania? Jak sobie poradzić
w takiej sytuacji? Otóż stosunkowo najtańszym i najlepszym rozwiązaniem
jest powierzenie tego zadania (stworzenie firmowej witryny WWW) firmie zewnętrznej,
specjalizującej się w takiej działalności.
Dlatego zapraszamy Cię do nas. Profesjonalni graficy
i programiści są gwarancją solidnego, profesjonalnego serwisu WWW Państwa firmy.
Projektujemy i wykonujemy WWW na podstawie powierzonych materiałów, jeśli
nie masz serwera WWW, własnej domeny - pomagamy w ich założeniu i ewentualnie
administrowaniu. Możliwości jest wiele. Nie spóźnij
się! Wsiądź z nami do ruszającego właśnie pociągu. Skorzystaj z naszego
formularza, podamy Ci rękę w drzwiach pociągu. Oto orientacyjne
ceny biletów.